pühapäev, mai 25, 2008

Uut kehakreemi oli vaja. Mõtlesin ühendada vajaliku ja soovitava ja otsida poest mingi kergelt pruunistava toimega plögin. Vaatasin üht ja uurisin teist ning avastasin mingi (vist) uuemat sorti toote nimega Slim Extreme 3D Spa! sarjast Eveline cosmetics. Tegemist on (pakendil lubatu järgi) õrnalt pruunistava ja pinguldava palsamiga, mis 2005-ndal aastal isegi kosmeetikatoodete Oscari pälvinud. Poolakate toode, litsents ja tehnoloogia Inglismaalt kelleltki Dr. Taylorilt, infokleebisel kästakse nahale kanda 1-2 korda päevas. Kui nüüd päris aus olla, siis see käsklus häirib mind. Viitsin ma jee nii tihti mingite plöginatega mässata. Eriti veel, kui tuleb "vältida kontakti riietega kuni palsam on täielikult imendunud". Lisaks sellele häirib mind see lubatud 3D-efekt. Igasugused salendavad pastad ja kreemid ja geelid on mu meelest väga kahtlase väärtusega kraam. Võibolla olen ma vanamoeline, aga mulle tundub, et kui otsustada, et nii, nüüd mu kõhupiirkond näiteks enam kriitikat ei kannata ja tuleb olukorrale otsida kiiret leevendust kusagilt purgist vai pudelist, siis pärast selle purgi või pudeli tühjenemist toosama kõht enam ei oskagi kuidagi muudmoodi enesega hakkama saada ja tuleb osta uus mögin, millega end dushi all/enne magamaminekut ja igal muul võimalikul vabal momendil masseerida. Et nagu sort of nõiaring või nii. Sõltuvuses olla on teadagi häste halb (no kui üldplaani vaadata või nii), sestap ma üritangi end neist mögladest eemale hoida. Seega kõigi eelistuste kohaselt poleks ma seda frii-dii toodet valinud, AGA...

Triipkoodi kõrvalt avastasin ühe armsa jänise pildi ja kirja NOT TESTED. Eeldades, et see märk tähistab peale jänkude ka muid elukaid alustades iirudest, lõpetades sigade ja inimahvidega, olin oma otsuse langetanud. Suht normaalse hinnaga tundus ka, nii et tuub korvi ja korvist koju. Võibolla ma panen sellest märgist lähtudes täiega puusse ja sel kombel minusuguseid kergemeelseid orki tõmmataksegi (nohh, et tegelikult kehakreemi ennast pole loomade peal testitud, küll aga selle koostisosi...). Sõnaga "natural" juhtus ju sarnane tarbijat eksitav apsakas, kui tootjad tabasid ära, et tarbijad soovivad looduslikku värki ning toppisid seda sõna valimatult igalepoole olenemata sellest, kas toode ka tegelikult looduslik oli. Sõna "looduslik" devalveerus ning nüüd ei olegi selle leidmine pakendilt ostjale mingi garantii. Loodame, et öko- ja mahekaupadega samamoodi ei kujune...


Igatahes esimene katsetuskord uue kehakreemiga on nüüd möödas. Määrsisin ainult ühe jala peale, nagu ikka, et avastada vahet teise jala peale määritud The Body Shopi mittepruunistava tootega. Minu silmad küll mingit muutust ei täheldanud. Sõltumatu kontrollgrupp koosseisus peigmehe mõlemad silmad ei saanud samuti aru, et ühe jala toon teisest erineks. Ilmastikuolud kahjuks võõraste meeste peal katsetusi teostada ei võimaldanud. Aga nohh, seda möginat pidigi ju 1-2 korda päevas peale kandma. Kuigi samas on pakendil ka öeldud, et "annab nahale loomuliku päevitunud jume vaid mõne tunniga".

Hmmm. Kui nüüd seda venekeelset teksti ja joonist uurida, võib aru saada, et tootel on vist mingi kumulatiivne mõju, st. mõne tunni jooksul muutub nahk beezhikaks (mida praegu selle va Egiptimaa päikese töö tulemusena eriti märgata pole) ning mõne päeva jooksul pärast pealekandmist peaks valgest naisest mulatitar saama. Eks ma algaval nädalal Roomas katsetan =)

2 kommentaari:

Marca ütles ...

No mina vana mökerdaja võin öelda, et kohe tõesti miskit näha ei ole aga minu piimsinise naha peal on hommikuks küll vahe näha. Ma ei ole küll seda konkreetset kreemi kasutanud aga paljude minu poolt katsetatutega on igatahes nii olnud. Ja tõesti, ära valget või heledat pesu igaks juhuks kohe selga pane..ei pruugi ka pestes enam puhtaks saada :(

Carry ütles ...

Nunii. Kreem katsetatud ja peab ütlema, et kuigi mu nahk ei saavutanud kaugeltki seda tooni, mis tuubil välja reklaamitud, olen üldiselt suhteliselt rahul. Pesu ega rõivaid ei määrinud, kuigi ma ootasin selle riietumise-asjaga ka nii keskeltläbi viis minutit iga kord, aga nohh, seda teen ma ka tavalise kehalosjooniga, sest kuidagi rõve oleks end riietama hakata, kui kreem pole imendunud.

Lõhna üle ehk annab natuke iriseda (seesama teada-tuntud isepruunistajate lõhn, aga kordades nõrgem) - võiks ju lõhnata näiteks greipfruudi järele (mmm, siinkohal tervitused mind The Body Shopi greipfruudi-lõhnalise dušigeeliga varustanud Laylale - see toode ei mõju mu veearvetele hästi!!) või siis kasvõi näiteks nagu kreembrülee. Pea iga söödav asi lõhnab kordades paremini kui ükskõik milline isepruunistuvaid osakesi sisaldavad toode, mida ma siiani proovinud olen.

Efekti koha pealt hakkasin aga mõtlema, et ehk paneme me lihtsatele toonivatele kehakreemidele liig suured lootused. Pruuniks saada tahtes tuleks hoopis randa või solaariumisse kobida või siis osta poest kangemat kraami, mitte niisama kehakreemi. Kuigi kehakreem ja isepruunistuja ühendatuna on tõesti väga mugav kombinatsioon.