esmaspäev, mai 12, 2008

Naljanurgakene

Umbes nädal aega tagasi saatis veebikeskkond rate.ee, kus mul on profiil, meilile teate, mille sisu oli midagi sellist: "Kulla kasutaja, me pole sind kaua aega näinud. Kahe päeva pärast sinu konto kustub, bla-bla-blaa". Mõtlesin, et kas lähen kohe koju ja nutan terve ülejäänud õhtu patja või teen veel tööjuures natu tööd... =)

Otsustasin, et ei logigi siis enam sinna sisse ja et las kustub jäädavalt. Asja mul sellega, niikuinii käin seal vaid nalja pärast... Aga täna hommikul oli naljadoosi vaja, seega siirdusin, nagu ikka, rate.ee-sse.

Leppos just natu aega tagasi kirjutas oma blogis ühest rate.ee-ga seotud naljakast nähtusest: http://pardistan.blogspot.com/2008/05/kmned-reidis-investeering.html

Aga see, mille ma täna sealt oma postkastist avastasin, on ikka tase omaette:


autor
-torino [vasta kirjale] - [teie kirjavahetus]
kellele
CaramelCarry
teema

saadetud:
08.05.2008 - 12:27anna spämmist teada
loetud:
12.05.2008 - 13:15
vastatud:
12.05.2008 - 13:16
oled väga ilus, ma otsin omale diskreetset armukest, võin vajadusel sponsoreerida. mis arvad?


Oleks pidanud onu käest küsima, et kas mina kui potentsiaalne tulevane diskreetne armuke temale oma blogis viidata tohin, aga then again - kui tema tohib oma naist petta, siis why the hell not...? xD

Ja rate.ee konto JÄÄB! Sest efektiivsemat huumorinurgakest ei eksisteeri =P

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

päris lõbus lugu :)
ja aitäh armsate kommentaaride eest minu blogis!