laupäev, detsember 22, 2007

Oh so hooked

Oehh. Masinad on tagasi vahetatud ja mina sitsin jälle selle sees, mille kohta mu vanaema kommenteeris, et "issand, kui must. Homseks pead sa selle küll ära pesema, muidu ma saan infarkti." Antud juhul pole minu jaoks muidugi põhiteemaks mitte puhtus vaid minek. Need rõngad, millega ma nüüd vahepeal paar päeva sõitsin, oehh jahh. Kui minu autot peab veidi ikka tagant utsitama, siis too hakkab liikuma niipea, kui jalg piduripedaali pealt eemaldada. Niuhh. Ja kui natuke gaasi vajutada, siis kohe läheb. Nagu kohe kohe, mitte siis, kui veel juurde vajutada. Ei saa arugi, kui juba on kiirus kusagil seal, kus ei tohiks olla. Laes siis täpsemalt. Täitsa nagu lõbustuspargis. Läheb nigu ludinal. Ja mina istun rooli taga, suu kõrvuni peas, juubeldav pilk silmis.
Niimoodi sünnivadki liiklushuligaanid - täiesti tahtmatult.

Nüüd sa, mammut, siis tead - ma käin sinuga ainult su auto pärast
=P
Vahetame tagasi, pliis-pliis-pritipliis!

Siit tuleneb soovitus kõikidele hingelt rullikutele, kes ihkavad omale nelja rõngast või mingit muud analoogset sõiduriista, aga naine ei luba hankida: laske naine korra rooli taha ja las proovib ise, kuda mekib. Sest rooli taga viibida on hoopis midagi muud, kui kõrvalistmel passida ja ilus olla =)




Kommentaare ei ole: