pühapäev, juuli 02, 2006

Hästi vahva nagu, et mõni aeg pärast seda, kui olen internetti üles riputanud foto oma põrsast keset rohtu ja pildiallkirjaks pannud "Maal vanaema juures", ilmub teleekraanile Postimehe reklaam, kus on kasutatud täpselt sedasama kujundust ja sõna-sõnalt sama sõnumit. Erinevalt ühest oma keska-aegsest klassiõest, kes eranditult kõik oma kirjandid ja muud tööd internetist kopipeist-meetodil kokku pressis, olen ma alati olnud arvamusel, et teiste inimeste ideid varastada pole ilus, et nii ei tehta ja et see, kes teeb, võiks vähemasti ära märkida, kust idee sai. Või siis häbeneda.

Häbi sellele firmale, kes Postimehele teleklipi valmistas.

From time to time tekib mul tõsine tahtmine kõva häälega müristada nagu Missy Elliott ühes oma loos, et "Aint no stoppin` me. You copywriters, You all, don`t copy me.".

Hommiku päästja oli Janice Dickinson seriaalist Ameerika supermodellid. Jah, ma tean, enamus teist arvab, et ta on vastik vana õel mõrd, aga vähemalt on ta ORIGINAALNE mõrd. Ja kui teie huumorimeel ületab kriitilise künnise, mõistate te, et valdav enamik tema kommentaaridest on naljaga mõeldud.

Ja seda, et Brasiilia meeskond eile prantslastele kaotas, seda ei juhtunud. Get it? Seda ei juhtunud!

Kommentaare ei ole: