kolmapäev, jaanuar 04, 2006

Ma ei mäleta täpselt, milline ajahetk pidi olema indikaatoriks sellele, kuidas me oma järgnevat aastat veedame. Oli see nüüd vana aasta viimane õhtu või hoopis uue aasta esimene päev? Kui esimene variant, siis ma olen rahul ja kui teine variant, siis ma olen samuti rahul. Sest uue aasta esimesel päeval vaatasin ma 12 tundi järjest telekat. No mida sa lapsest tahad, kui ta üksi koos 946 telekanaliga koju jätta? Briti televisioon on üks imeline asi. Inglismaal veedetud ajaga hakkasin armastama neid nutikaid stand-up etteasteid (nt: Victoria Wood), koduseid, ent siiski põnevaid seriaale (Coronation Street, East-Enders, jne.), tobenaljakaid abielupaaride ja nende laste elu kajastavaid komöödiasarju (George & Mildred ntx).

A samas... kui nüüd arvestada selle variandiga, et ma suurema osa oma uuest aastast siiski Eestimaal veedan, pole too telekavahtimise-variant vist eriti mõttekas =S

Inglismaal on tore. Ses mõttes, et mina elutsesin keskosas ja seal oli detsembrikuus läbivalt 6 kraadi sooja koguaeg. Lund oli täpselt niipalju, et sel ajal, kui mina hommikul magusat und tudisin, oli midagi tuisanud ja vahetevahel harva oli õues maas õrnõhuke kiht jahust lund. Ja ilma mütsi ja kinnasteta ära ei surnud. Super minu meelest.

Kommentaare ei ole: