pühapäev, jaanuar 11, 2009

Lipstick Jungle

Võtsin vastu otsuse, et mina loen nüüd ainult lõbusaid raamatuid ja vaatan lõbusaid telesaateid. Okei, kui on mõni väga paljulubav draama või action, siis võib neid ka vaadata. Igatahes panin oma ülitõsised raamatud kõrgele kappi ära (mässisin kilekoti sisse ka veel, et oleks võimalikult raske kätte saada) ja mõtlesin ootusärevalt selle raamatu peale, mille Thinaa mulle Londonist tõi ja mis lihtsalt peab olema hea ja ka lõbus, kuna selle on kirjutanud Candace Bushnell, kes loomulikult tutvustamist ei vaja. Suur oli minu üllatus, kui sama päeva hommikul, kui tolle raamatuga alustada kavatsesin, kuulsin telekast reklaami, mis promos kõnealuse teose järgi vändatud seriaali. Kiusatus seriaali vaadata oli muidugi suur. Mõtlesin, et loen raamatust kaks lehekülge ja eks siis näis, mis saab. Kahest leheküljest sai neli ja kui ma juba igalepoole hiljaks olin jäämas, suskasin raamatukese kotti, lootes seda võimaluse korral kusagil edasi lugeda. Sellist võimalust mul päeva jooksul ei avanenud, küll aga sai selgeks, et olgu see seriaal nii hea kui tahes, enne loen ikka raamatut ja siis vaatame telkust ka kunagi.

Oehh, juba esimene lõik on selline isutekitaja, et ma pakun, et kui mul oleks nii palju vaba aega järjest, siis ma loeksin selle ühe ropsuga läbi. Selliseid rikkaid olustikukirjeldusi televusserist vist ikka ei saa =)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

2006 suvel ilmus meil ajakirjas väike lugu sellest kirjanikust ja raamatust - seriaali hakati siis juba tegema. Küsisin siis ka kirjastusest, kes on varem tema rmtuid Eestis avaldanud, et kas Lipstick Jungle ka plaani võetakse, ja sain vastuseks: "Oleme otsustanud seda raamatut mitte välja anda, kuna ei pea seda kõige paremaks raamatuks tal. Ehk kui midagi uut ja põnevamat tuleb kunagi" (otsisin vana meili üles). Nüüd kui telesari ka siin on juba, on neil tõenäoliselt suht kahju ...

Koidu

Carry ütles ...

Vbla on asi selle,s et ma olen mingeid liiga tõsiseid ja nukraid raamatuid lugenud viimasel ajal, aga minu arvates on Lipstick Jungle küll täitsa vahva. Ja mõnusalt ladusalt, tegelaste pisukese eneseirooniaga kirjutatud. Täna hommikul oli mul nii selle raamatu isu, et lugesin seda hommikusöögi kõrvale (ma ei loe kunagi raamatuid söögi ajal, ainult süvenemist mitte vajavaid ajakirju ´a la Stockmanni kliendileht =)). Sain esimese peatükiga ühelepoole ja üks koht seal ajas mind isegi valjul häälel naerma, mida ei juhtu samuti liiga sageli. Ja kuigi maitseid on erinevaid, siis ma arvan, et see raamat loetakse meil sõbrannadega raamatukogu-süsteemi viljelemise jooksul küll kapsaks =)

Anonüümne ütles ...

Pähh, ma arvan, et nad seal kirjastuses polnud seda üldse lugeda viitsinud, vbl mingi review põhjal tegid otsuse. Ma juba siis vangutasin pead - kui ikka juba telesari tuleb, tasub igal juhul raamat avaldada! :)) Ükskõik kui hea ta on, aga majanduslikult tasuks ära ilmselt paremini kui suurem osa sellest, mis meil siin praegu avaldatakse.

K

Thinaa ütles ...

Oeh, mul on hea meel et sulle see raamat meeldib :-). Mulle kah vaga meeldis. Ma pole kull ise seriaali vaadanud, tead ju kull mind pole eriti teleka inimene. Aga selle eest mu sobranna laadis selle ITyne'st alla ja vaatab seda oma IPod Touch'ist ja muudkui kiidab...Ma saan aru et see seriaal laheb raamatust edasi...
Plaanin hankida "5th Avenue" ka.