laupäev, jaanuar 10, 2009

Käisin täna õe ja vennaga kinos lastefilmi vaatamas. Ma pean ütlema, et see oli esimene Eesti näitlejate poolt pealeloetud animafilm, mille vaatamise ajal ma suutsin ära unustada, et originaalis on see mingis muus keeles. No tõesti - isegi suud liikusid õiges suunas. Aga see pole ainus põhjus, miks mulle see film meeldis. Tegelikult sobib see lastefilm täpselt sama hästi ka täiskasvanutele ja ma tõesti soovitan teil seda vaatama minna. Kui teil omal ühtegi jõnglast pole ja kelleltki paariks tunniks laenata ka ei õnnestu, siis täitsa vabalt võib sõpradega minna. Mind panid üsna mitu stseeni mõtisklema, ka nüüd hiljem, kodus. Põhjus-tagajärg-seosed oli väga hästi välja toodud, aga üldsegi mitte kuidagi nõmedalt ninnu-nännult ega ka mitte manitsevalt. Äärmiselt meeldiv film.

Pärast filmi käisime suurema seltskonnaga lounge-restoranis Museum, mis osutus samuti väga mõnusaks kohaks. Oli ühtaegu glämm ja kodune. Ja valgustus oli hästi mõnna. Ja taustamuusika üllatavalt mitte-häiriv, aga samas kuulama jäädes suisa tantsule kutsuv. Umbes sama asi, mis Clazzis, mis on teine koht, mille ma viimase kuu aja jooksul avastanud olen, aga millest vist siin blogis piuksugi pole olnud.

Igatahes siis kolm asja, mida ma tõsiselt soovitan kõigile, kes veel käind-näind pole: Lugu hiirest nimega Despereaux C-C Plazas, Museum Venus klubi kõrval ja Clazz Olde Hanza vastas =)

Kommentaare ei ole: