teisipäev, oktoober 14, 2008

Kui minu armas sõber Deniss paar kuud tagasi oma blogis sellest filmist kirjutas (http://denissr.blogspot.com/2008/08/hotel-rwanda-for-those-who-are-not.html), teadsin ma kohe, et pean seda nägema. Sest Deniss ei vaata just kuigi palju telekat ega filme ning kui ta midagi vaatab ja siis veel pärast kiidab ka, peab see tõepoolest olema vaatamist väärt.

Nimeks on filmil Hotel Rwanda ja pärast pikka ootamist-lootmist jõudis see eile õhtul lõpuks meiegi teleekraanile. Kangesti tahaks siin tsiteerida, aga häid kohti oli selles filmis lihtsalt liiga palju. Pealegi ei annaks ükski tsitaat edasi kõike seda, mille peale P kaks tundi järjest lihtsalt pead vangutas ja "täitsa p....s ikka" korrutas. Mina üritasin end samal ajal vägisi nende inimeste hulka klassifitseerida, kes "ütlevad "oh my god, this is horrible" ja söövad oma õhtusööki edasi"."
Ikkagi tuli üks tsitaat ära.

Minu uut lemmikfilmi Hotell Rwanda näidatakse käesoleval nädalal veel ka TV 1000 pealt pühapäeva öösel kell 3 ja õhtul kell 21. Kui te pole just rumal või lihtsalt kalestunud inimene, siis see film liigutab teid, minu sõna selle peale.

1 kommentaar:

Deniss Rutseikov Ojastu ütles ...

Tsau,

Mul on hea meel, et sa selle filmi ka vaatasid. Ma teadsin, et see ei saa sulle mitte meeldida.

Ja kusjuures see tsitaat inimestest, kes ohkavad "kui jube" ja söövad oma õhtusöögi edasi, on olnud ka üks meeldejäävamaid minu jaoks. Sest palju vigu ja palju probleeme maailmas sünnib just hoolimatusest või lihtsalt hooletusest.

Loodan, et see sügis on Tallinnas ilus!