pühapäev, juuli 15, 2007

Welcome to London! You will find your beautiful boyfriend waiting for you as you come out of customs. Thank you and I hope you had a nice flight! =)

Niisiis. Latest news: aia sain omale. Nii maja ees oleva kui ka tolle, mis asub maja taga. Anti luba sellega teha, mida hing igatseb. Tahan, istutan lilli, tahan, puistan nisu.

Avastasin siit majast kassi. Oranzhi-kollasetriibuline, supersemulik tegelane. Esimese asjana ronis mulle jalgade peale ja sinna ta ennast elama seadiski. Muidu mulle kassid ei meeldi, aga sellised heatahtlikud eksemplarid on igati okei.

Elan sellises linnajaos, kus on palju bullmastiffe ja muid sarnaseid koeri. Lisaks on siin valdav enamus inimesi musta nahatooniga, nii et veel midagi huvitavat minu jaoks. Neil on teistsugused kombed, isegi inglise keel on neil tsipa teistsugune. K6ik on v2ga chill. Tiigrit tsiteerides: "If I was any more laid back, I would probably fall over." =D Meiega koos elavad ka Tiigri ema ja kuue-aastane 6eke. Nemadki pole mingi erand - k6ik on chill. Suure osa kodus veedetud ajast veedab ema kanepit suitsetades ja arvutim2nge m2ngides, pisike 6eke aga kannab vasakus jalas lillakirjut kinga ja paremas neoonrohelist. Kui temalt uurida, miks ta kummalegi kingale maja pealt paarilist ei otsi, kehitab ta lihtsalt 6lgu. Kingad on ju samasugused, vaid v2rvid on erinevad, nii et why bother. Kui aus olla, siis mulle kusjuures isegi meeldib nii. Pole kyll ise kunagi ostnud sama paari kingi erinevates v2rvitoonides, aga kui see peaks kunagi juhtuma ja kummasti paarist yks kuhugi diivani alla vai kapi taha kaoks, siis p2rast arutelu Sholaga ei kahtleks ma hetkekski, kas minna paljajalu v6i erinevat tooni kingadega =)

Asjaolu, millega ma ei suuda kuidagi harjuda, on see, et pyhap2eviti pannakse k6ik poed kell 5 kinni ja siis vaata ise, kust meigi eemaldamiseks vatipatju osta. V6i esmasp2eva hommikuks hommikus66ki, kui sul seda peaks vaja minema...

Homme lubas Tiiger mind viia kylla oma s6brale, kellel on majat2is koeri, nii et p6him6tteliselt v6ib ylehomseks suurimaks uudiseks olla see, et ma olen elupaika vahetanud =P Dogs are wonderful, nagu yks kohalik sotsiaalreklaam v2idab..

Proovin j2rgmiseks korraks t2pit2hed ka v2lja v6luda, siis on teil m6nusam lugeda ja minu sydametunnistus puhtam =)

Kommentaare ei ole: