esmaspäev, aprill 02, 2007

Tore 1. aprill küll

Pärast seda, kui me emaga olime natuke aprillinalja teinud ja kusagil Lasnamäe sügavustes ühesuunalisel teel vastassuunas sõitnud (ja see OLI naljakas, kusjuures), sõudsin ma koju ja hakkasin tegelema fotodega. Kui palju jama võib olla mingi fotomaterjaliga. Ühes arvutis need ei avane, teises vaatamiseks on liiga tumedad ja kolmandas keeravad ette mingid ipakad järjekorranumbrid, mis ei kattu absoluutselt minu nimekirjaga ja keeravad seetõttu kõik tuksi. Kui Idee mulle esimest korda pähe turgatas, tõrjusin ma selle eemale kui Püha Puhkeaja tõsise rüvetuse. Lõpuks ohkasin, viskasin plaadi kotti ja sõitsin töö juurde. Õiged fotod välja valitud ja saadetud, kiirustasin koju tagasi. 19.30 algas TV3-e pealt teadmiste kontroll ikkagi ju. Ei sest või ilma jääda. Selle peale nagu väga ei tulnudki, et üle kontrollida, kas fotod läbi ka läksid. Oh mind. Paluks üks six-pack mõtlemisvõimet.

Pärast seda suurt rahmeldamist otsustasin teha omale ühe väikese teraapilise sessiooni ja passida tund aega laual asetsevat lillevaasi. Mõtiskleda, et millist sõnumit peaksid endaga kandma 30 sakiliste äärtega roosat tulpi (kuulete, kuidas ma mõnust ruigan, jahh?) =) Roosa ei ole sõpruse värv, roosa on suvaline värv: "Seal olid mingid roosad ja ma mõtlesin, et roosa sulle raudselt ei istu, et see on mingi beipside värv ja siis ma võtsin roosad." No on ülbik, ahh? =)
Aga siiski - mida tähendab number 30 näiteks hiina numeroloogias? Miljonimängus sellist küsimust igatahes sel korral ei esitatud, nii ei tea ma ka vastust.

/Näed siis, sul on õigus - poolega minu blogist saavad hakkama teised inimesed. A kes siis veel peaks? Ma ju ka pole saar./

Minu teraapilise passimise katkestas telefonikõne kojanarrilt. 15 lauset, millest ma sain aru vaid sõnadest "tsikkel", "lõug", "traadid", "mhjushtamaa haigla" ja "poldid". Ülejäänud teksti pidin oma fantaasia varal kokku lappima. Mis õnnestus päris hästi tänu sellele, et suur osa mu meesterahvastest mingil momendil näo- ja lõualuukirurgiast läbi käib. Kogemused ja praktika loevad ju ka midagi.
Nii halb kui see ka pole, tegemist polnud aprillinaljaga. Nii halb, kui see ka pole. Ma siis nüüd lähen ja vaatan, kas ta lubab mul ennast kõrrejogurtitega rünnata.

Kommentaare ei ole: