pühapäev, aprill 16, 2006

Ma olen kuulnud, et paljud inimesed näevad unes, kuidas nad lendavad. Kogevad lendamise tunnet, õigemini öeldes. Minul pole kunagi seda õnne olnud. See-eest lendan ma nüüd ilmsi. Ja ma ei vahetaks seda tunnet ka selle vastu, et ma oleksin terve oma elu igal ööl unes lennanud. Ma ei vahetaks seda millegi vastu. Pakkuge midagi. Ma ei vaheta.

=) Kuidas saab naerune nägu olla nii tõsine?

See on nagu oleks avastanud ande inimeste mõtteid lugeda või surmale määratuid uuele elule aidata. Sa ei mõista, kuidas said senimaani ilma tolle andeta hakkama. Või kui mõistad, siis mõistad ka, kui tühine tõmblemine kõik eelnev on olnud. Sinu seisukohast.

Puuduv tükk puzzlest.
Tõendus sellest, et arvasid kogu see aeg õigesti. Tõendus sellest, et tasus loota ja uskuda.

Ma poleks kunagi arvanud, et võib saabuda hetk, mil mul jääb sõnadest puudu. Tere tulemast, uus kogemus!

1 kommentaar:

Signe ütles ...

Justjust. hiljuti ma ka ühe sõbraga rääkisin unenägudest vist. tema ka rääkis, et tema JA tema sõbrad, kellega samal teemal rääkinud on, lendavad unes. aga mina pole ühtegi korda.. böö!