reede, detsember 23, 2005

Üle-eelmisse teemasse läheb väga hästi sisse see, mida just Pjervõi Baltiiski pealt kuulsin. "Ütle mulle, mille üle sa naerad ja ma ütlen sulle, kes sa oled," lausus saatejuht. Palju etem võrdlusmoment minu arust, kui sõprade või söögi abil inimesi lahterdades.

3 kommentaari:

kar ütles ...

aga kui mul juhtub suht koguaeg nii, et ma kinos hirnun ennast vigaseks nende kohtade peal, kus kõrvalistujad mind selle peale nõrgamõistuslikuks pidava pilguga vaatavad, kas siis on maailm rumal või mina?

jah, ma olen võimeline naerma ka näiteks siis, kui keegi tooli pealt maha kukub. kui see on mingil põhjusel hästi tehtud. jah, ma olen labane. või familyguys, kui põdral suu üllatusest ammuli jääb. sest vaadake, põdrad tegelt ei jäta suid üllatusest ammuli. small touches. aga kui keegi juba sellise asja skripti sisse kirjutab ja umbes üks inimene maailmas veel peale minu naerab, siis mul ei ole ju väga haige huumorisoon. eksju?

K. ütles ...

Mina naeran matustel, sest ma ei suuda nutta. Olgugi, et ma olen täeielikult tõsine ja täis kurbust..
Mida see ütleb? Midagi ilusat vist mitte.

Carry ütles ...

See võib väga vabalt lihtsalt su ülemise korruse enesekaitsereaktsioon olla - minul näiteks venituvad suunurgad kõrvuni ja tekib ilgelt suur irve näkku iga jumala kord, kui keegi mu peale karjub. Ilmselt seetõttu, et mu peale pisikesest peast suht-koht tihti karjuti... Irve peaks siis tähendama, et "kõik on korras, keegi ei karju su peale".