teisipäev, aprill 13, 2010

The Universe has a very humorous way of giving me a kick in the ar.. - täna oli mul tööjuures intervjuu ühe meeldiva daamiga, Statistikaameti poolt saadetud küsitlejaga. Olevat miski tööjõu alane uuring ja arvutisüsteem mind välja valinud. Mina, lahke inimene, ohverdasin oma netis surfamise aja ja vastasin. Küsitluse lõppedes selgus, et my half an hour is not enough ja et nad helistavad mulle järgneva aasta jooksul veel 3-4 korda. Et uurida "kuidas teil läheb, kas te olete töökohta vahetanud, jne" =)

Ja minul, kohusetundlik, nagu ma olen, tekkis kohe tunne, et kui tädi järgmine kord helistab, siis mul peaks talle ju midagi uudist ka olema... Nii et stay tuned =)

2 kommentaari:

Vanaeesel ütles ...

Mingil kummalisel moel paistavad need küsitlused Sulle väga südamelähedased olema, tuleb kuidagi kangesti tuttav ette... =)

Samas minul on püha kohus oma naabrinaist maakohas alati aidata, kui tal jälle küsitlus minusuguste kohta on.
Mõnikord saab šokolaadi kaa...

J.

Carry ütles ...

Ma mingi kuu aega tagasi vastatud ERR (vist oli) küsitluse eest sain helkuri! =D