teisipäev, juuli 22, 2008

Tükk aega istusin arvuti taga ja otsisin paaniliselt seda lugu raadiost mällu kõmisema jäänud lausejuppide järgi. Lõpuks leidsin esitaja, aga õnnistet juutjuub andis vaid poolikuid lõike live-kontsertidest ja kehva kvaliteediga liikumatuid pilte. Roman, hea poiss, tegi lõpuks öösel-kell-kolm-imet ja saatis lingi http://www.myspace.com/roachford

Lugu, mida ma olin otsinud, kannab nime Ride the Storm ja on kohe esimene, kui too lehekülg avada. Juhul, kui seda linki kunagi tulevikus enam olemas ei peaks olema, siis esitajaks on Roachford.

Ma armastan, armastan, armastan seda lugu. Mõnna positiivne lootustandev haussmuusika. Ausalt, ma oleksin valmis sellele lauljale tänaval turbokalli tegema kõnealuse loo eest =D
Ja kui härra Andrew´l MySpace-is juba 6333 sõpra ees poleks, lisaksin ma end samuti sinna... Oot, tegelt, what the hell, mis mu passa oligi..? =)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kuulasin minagi. meeldib. kõik, on olemas. Meenutab kedagi, midagi, aga keda, ei saa aru. Aga head lood ikka meenutavad teisi häid lugusid. Ja häid inimkesi. Emmata teda ma ei tahaks siiski vist :) Sa polegi ammu kirjutanud midagi....
Andres

Carry ütles ...

Ainest on oi kui palju, aga mahti selle ülestähendamiseks mitte =)

Või tahad sa öelda, et ma peaksin näiteks kolmapäevaõhtuse Seksi ja linna ära jätma? =P

Anonüümne ütles ...

Ei mina taha kirjutamise koha pealt midagi ütelda. Nagu sa tead, pole ma tolle linna lugudega teab mis kursis :). Pealegi, kui sa veelkirjutamisele ka oma süstematiseeritud pävaplaanis aega kulutaks, siis mõned võimalikud (filmi)stsenaariumid võivad kahjuks sootuks välistuda. seda aga küll ei tahaks! ;)

Carry ütles ...

Ei ole see nii süstematiseeritud midagi. Lihtsalt mingid asjad peab mingil ajal ära tegema ja parem varem kui hiljem, sest hiljem on juba ka veel midagi muud teha...
+ mingid asjad (näiteks õde lasteaiast ära tuua) peab kellaajaliselt ära tegema. Vahel annab ümber mängida, vahel mitte. Kole on see elu ikka =)