neljapäev, juuni 12, 2008

I can build you a bigger closet. Welcome home, baby!

Hetkeks ma juba mõtlesin, et Mr. Big on ideaalne mees, aga siis keeras kõik järsku viltu ja ees ootas üle kahe tunni ootamatuid käänakuid ja pöördeid nagu kõige vahvamatel ameerika mägedel.

Ehk siis käisime kamba tüdrukutega Seksi ja linna filmi vaatamas. Mulle täitsa meeldis, kuigi täispikk linateos oli oma tonaalsuselt mõnevõrra erinev teleseriaali osadest. Need pooletunnised sutsakad olid alati kuidagi poolnaljaga, suurem osa situatsioonidest olid kujutatud läbi huumoriprisma. Film seevastu võttis kõike väga tõsiselt, nohh, välja arvatud muidugi need kohad, mis olid "midagi nii naljakat, et peab naerma". Filmi sisu üle pikemalt ei arutle, sest kui ma õigesti mäletan, on põhiseaduse kohaselt igaühel õigus Seksi ja linna filmi ise vaadata, mitte kellegi blogist sisuanalüüsi lugeda ja sel kombel omaenda üllatust rikkuda =)

Vahetult enne kinnominekut rääkis üks tuttav noormees mulle, et internetikeskkonnas pidavat paljud mehed seda uut filmi koledal kombel siunama. Mitte et nad seda näinud oleksid, aga vist olevat mõnedele valupunktiks seriaalis ja filmis nende arvates vohav kergemeelsus. Saalis oli küll hämar, kui me sinna jõudsime ja tuled pandi vahetult pärast seda kustu, kui me oma kohad olime üles leidnud, seega polnud meil erilist šanssi ringi vahtimiseks ja publiku uudistamiseks, kuid seansi ajal kuulsin koos teistega ka meeshääli naermas. Järelikult ikka pole nii hirmus see asi, mis? =)

Ja seda ka veel, et polnud need sviidi haibitud istmed nii mugavad midagi. Sesmõtset mugavad muidugi olid, aga ma ei ütleks, et mugavamad kui tavalises saalis. Ehk lasub põhjus minu eilsest trennist üleni tuikavas ja valutavas keres, millele vist ükski tool ega diivan hetkel liiga mugavana ei tundu. Ma arvan, et kõige parem mõte on lihtsalt homme jälle kinno minna, aga siis juba tavalisse saali ja lihtsa inimkatsetuse meetodi abil välja selgitada, kas mul oli õigus, sest vaevalt, et kogu see piimhape homseks jõuab haihtuda...

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mr Big ON täiuslik mees. :)
aga kui Sa tahad vaielda, siis võiksime seda mõnikord kuskil kohvikus teha, pigem küll vist juuni lõpu poole või juulis, tundub mulle praeguse ajagraafiku valguses. :)

Carry ütles ...

Kohviku-idee mulle meeldib, aga Mr. Big on täiuslik vaid nendel hetkedel, kus ta raamatukogu eest minema ei sõida... ;)

Anonüümne ütles ...

paris age film oli jah.. natsa venitatud aga mulle meeldis koige rohkem kuidas nad olid Samantha eriti lahedaks teinud.. minu arvates outshined koik teised.. :)

Carry ütles ...

Ma küll ei ütleks, et venitatud. Ikka palju tegevust ja sündmusi jõudis nende tundide jooksul ekraanilt läbi käia.

Aga muide, kas teil seal Inglismaal seda kohta ikka näidati, kus Samantha rannatoolis istudes ühe teatud raamatu tüdinult üle õla viskas...? ;)

Anonüümne ütles ...

noh muidugi naitas :) meil ju see sama film ja see sama raamat oli jah mida joudsin meie puhkuse ajal tapselt 3 lehekulge lugeda :D hahahaaa :D ja mis seisab ilusti tolmu kogudes mul laua peal :D oli natsa pikk ikka mu meelest :D Aga Sam oli off the hook! :)