laupäev, mai 17, 2008

Hõissa, liigud!

Kuna valdav enamus minu juba tüütult kosmopoliitseks kiskuvast lähemast sõpruskonnast viibis once again kusagil väljamaal või pusis Tartus oma magistritööde ja doktoriseminaride kallal, olid eile õhtul kutsututest kohal vaevu veerand ja uue diivani liigutamispidu toimus koosseisus Layla-Riin-Carry. Legendaarne Lauamängutrio tunnistas diivani lebasklemis-, koogisöömis- ja lauamängutamiskõlbulikuks ning andis välja lubaduse peatselt Tartumail kohtuda. Järgmine üritus on seega vist Babüloni strippaedade avamispidu =P

Täna käisime musiga ä squashi mängimas ä ja kui välja arvata asjaolu, et üks meist võttis ürituse trenni poolt liiga tõsiselt ja mina sellele ühele siis oma lakkamatu jutuvada, kõkutamise ja lollakate naljadega närvidele käisin, kuni ta ähvardas oma reketiga mu "first thing you will notice about me"-st pekikuubikuid teha, läks see mäng päris asja ette. No vähemalt minul on küll praegu allkirjade andmise käsi natu tundlik. Hea uudis on aga see, et ilmselt tänu magumagusale hommikusöögile oli mul esimest korda piisavalt energiat, et seda va palli ka põrkama panna. Või lasus põhjus hoopis karmis treeneris, kes poolpahasena mulle suurte silmadega otsa vaatas ja vaikides näpuga seina poole osutas
=)

Igatahes vastupidiselt ootustele mulle väga meeldis, mis on ohtlik, sest kui Carryle midagi väga meeldib, siis teadagi, mis juhtub. Üledoos, muud midagi. Kasutades kõige värskemat tänavaslängi: maani ohtlik!

Kommentaare ei ole: