kolmapäev, jaanuar 17, 2007

Eile õhtul puhusin alkomeetrisse neli promilli. Mitte et ma vabal ajal salajoodiku ametit peaksin, aga otsustasin hangitud alkomeetrit katsetada ja õpetuses oli öeldud, et juhul, kui olete parasjagu kaine, aga soovite veenduda seadme töökorras olemises, loputage suud viinaga ja puhuge siis sellesse õrnalt. Kuna mulle hirmsat moodi meeldib igasugu asju katsetada ja sügavkülmas oli ka veel üks eelmisest sünnipäevast jäänud viin (hea tõestus sellele, et ma ei ole salajoodik, kas pole?), siis tunduski otstarbekas uus mängukann kohe järele proovida. Töötab küll. Ainult et... =S Kohukestega on nüüd kööga.

Nimelt avastasin ometi kord kohukesed, mida ma EI soovita =)
Koogikohukesed.

Bono koogikohuke rummi ja pähklitega ning Bono koogikohuke vanilje ja küpsistega. No ei mekkind – kuidagi väga kummaline maitse oli mõlemal. Aga vbla oli asi selles eelnevas viinarüüpamises. Leedukate Karumsid mekkisid igatahes normaalselt. Mine võta kinni...

Siiski ei mõista ma, miks peaks keegi tahtma süüa koogikohukest. Või siis koogikohupiima. Karile vist meeldis see küpsisekoogikohupiim, oli nii? Mina ostan kooki, kui mul koogi isu on. Ja kui on kohupiima isu, ostan kohupiima. Kohukestega niisamuti. Võibolla olen ma vanamoeline, aga ma tõesti ei saa aru, milleks meile koogikohukesed. Other than for the effect of surprise and the thrill of the unknown.

Tagasi alkomeetri juurde. AutoMaailmas on praegu väga mõnus allahindlus, nii et igati tibens-tobens seadme, mis on võitnud nii Aasta Alkomeetri kui ka AutoMaailma lugejate auhinna, saab 750 eeguga. Kulub marjaks ära, eriti taolistes olukordades, kus pidu on kestnud isegi mitte varajaste vaid suisa hiliste hommikutundideni ning päeval ärgates on vaja kuhugi sõita, aga tunne on selline kaaaaht-laa-neee. Ruhnu karu ütles minu alkomeetri soetamise plaanist kuuldes küll, et "ahh, mis sa hakkad raha raiskama, küll politsei pärast ütleb, mitu promilli oli", aga kuna ma olen tubli kodanik + mulle tegelikult ka meeldib kodus rohkem olla kui haiglas + trahviraha eest sõidaksin parema meelega reisile, mõtlesin, et 750.- ei ole sugugi kõrge hind igast vastikute vahejuhtumite ennetamiseks.

Seega lõppsõna: kohukesi ei soovita, alkomeetrit aga küll.

2 kommentaari:

margo ütles ...

See aparaat vist näitab iga kahest prommilist suurema joobe puhul automaatselt nelja promilli :-)

Vähemalt nii on isiklikud katsetused näidanud :-)

Carry ütles ...

Minu puhul oli "probleem" pigem selles, et kui alkoholiaurud on väga värsked (e.g. siis, kui sellega vahetult enne alkomeetrisse puhumist suud loputada), lööb aparaat ka täiesti kaines olekus suured numbrid ekraanile. See on paratamatu. Aga sinul, Margo, vbla on tõepoolest konstantselt paarisarv promille sees =P