esmaspäev, oktoober 09, 2006

Rate.ee on üks tore koht. Nalja saab ja mitte vähe. Teadagi, mille/kelle üle - eks igal lollil ole oma lõbu, nii ka minul.

Täna sain näiteks sellise kirja:
Tere! Kas saaxid palun lisada mind sõbralisti? Ma pääsexin siis Rate kuulsaimate kasutajate edetabelis veel veits edasi... Kohe kui näeksin teadet, lisaksin Sind vastu sõbralisti, aga kui juhuslikult sõbrakas saaks täis, siis lisaks Sind tähelepanulisti ning nii pea, kui ruumi tekiks, lisaksin Sind kohe vastu!! Olexin väga tänulik Sulle, kui ikkagi lisaxid mind!!! Suurimad tänud ja vabandust, kui ma Sind selle kirjaga häirisin.

Täiesti uskumatu. Aga kuna inimene pöördus minu poole viisakalt, siis ma vähemalt sinna pimedasse kohta teda ei saatnud. Sõbralistidega, kahjuks, on minu puhul jätkuvalt nii, et ma ei lisa sinna inimesi, kellest ma varem elusees midagi kuulnud pole. Mul on suhteliselt suva, kui suur on minu feim või kas mul seda üldse on, samuti eelistan ka Orkutis kvaliteeti kvantiteedile. Aitäh, tänan väga.

Kommentaare ei ole: