esmaspäev, september 18, 2006

Unustage Charlotte`i Harry ja Austin Powers! See mees, keda mina eile nägin, oli 8 korda karvasem. Kuna tegemist on austraallasega, siis suutis minu kahe ööpäeva jooksul pooleks tunniks tukastanud aju genereerida paralleelid kängurutega. Aga vahe on selles, et kängurud ei pääse karvasuselt ligilähedalegi.

Eniveis, unustagem hetkeks karvased austraallased ja muud loomad. Nädal algab kenasti. Õhtul läheme Krussiga Helsingisshhä. Mehed teevad tööd ja naised shoppavad, nagu Kruss ütles =P Ma ei oska midagi muud öelda, kui et see pakkumine tuli nii paganama õigel ajal. Unistad omaette mitu nädalat, et tahaks Helsingisse sügist nautima ja siis saabub tekstisõnum sisuga „Voila!“

Mina kavatsen end igatahes muuhulgas lõbustada ka Soome ajaloomuuseumi esimese korruse esimeses ruumis, kus mul kaks aastat tagasi kivist odapeade jms. imetlemine mökutamise tõttu pooleli jäi. Ma nimelt keskendun liigselt ja vahin kõik eksponaadid üksipulgi läbi. Mistõttu juhtuski, et kaks tundi möödusid eelmisel korral nagu niuhti ja mingi mammi tuli mind sealt lõpuks minema toimetama. Seekord jõuan vbla esimese korruse teise saalini =)

Ja ega sest shoppamisest kah pääse, sest mul tõesti pole olnud viimasel ajal aega pesu pesta, aga puhtad rõivad peavad inimesel ju ometi olema ;)

Ja tead, Kruss, sel korral ma otsin selle müstilise pulla kah kusagilt ülesse =D

Kommentaare ei ole: