teisipäev, detsember 13, 2005

Tähendab. Ma annan endale aru, et loomaomanikud sageli pingutavad oma loomade ülistamisega üle ja omistavad neile üleloomulikke võimeid jms, aga päriselt kaa - mu siga puhastab iga päev iseseisvalt ja omaalgatuslikult oma hambaid!!! Olen selles nüüd, pärast nädalapikkust vaagimist, lõplikult veendunud. Nots saab kaks korda päevas süüa ja mõlemal korral pärast oma kausi läikima lakkumist siirdub ta elutoa vaiba juurde ja hakkab vaibanarmaid hammastega kakkuma. Täpsemalt öeldes - tõmbab narmastega läbi oma hambavahede. Ise liputab seejuures rahulolevalt saba. Esimesel nädalal, kui ta sellega pihta hakkas, arvasin ma, et ta lihtsalt mürgeldab. Nagu loomapojad ikka, nohh. Pikemal jälgimisel tekkis selline pisike kahtlus, et... No ja eile ma ronisin keset Meeleheitel koduperenaisi diivani pealt alla põrandale neljakäpakile ja panin pea vasta maad, et aru saada, mis nende narmastega siis ikkagi on. No ja ON! Siga kasutab minu vaibanarmaid hambaniidina!!!!

Seda ta siis vaataski nii üksisilmi iga kord, kui mina õhtuti vannitoas hambaniidiga lõbutsesin...

Kommentaare ei ole: