neljapäev, detsember 01, 2005

Internet on üks äge koht. Ühest teatud noortekommuunist leian oma hüljatud klassiõe, kes on end sõbraks pookinud ühele minu eks-meestest =) Tunnevad nad üksteist? Kindlasti mitte. Ühel minu paariaastatagusel sünnipäevapeol vilksamisi nägid vist. Hea, et nad teineteisele veel testimonialse pole hakanud kriblama =P
Jah, aga ega ma isegi patust puhas pole. Mul on ka "sõprade" seas keegi Reve Bardo, kes pälvis minu heakskiidu tänu sellele, et tema kodumaaks on Brasiilia. Olen juba kord selline kitsarinnaline, üheülbane inimene. Brasiillasi äkseptin küll oma sõpradeks, aga mehhiklasi, austerlasi, tagestanlasi ja muid pudulojuseid, vat neid ei soovi.
Oehh. Tegelikult ma tahaksin, et Orkutit ei oleks olemas. See on nagu puzzle: (profiili) kokku panna on jube põnev, aga siis, kui valmis on, ei paku kogu värk enam pinget.

Ma ei oskagi seda mõttearendust siin kuidagi lõpetada. Nõustage mind keegi =S

Kommentaare ei ole: