pühapäev, veebruar 11, 2007

Kas kellelegi peale minu veel tundub, et Keskerakonna reklaamid, eriti üks neist (Teeme ära, kui valite Keskerakonna), asuvad täpselt kusagil seal mõjustamispsühholoogia ja lihtsalt äärmiselt närvidele käiva reklaami piirimail?

Minul on küll iga kord, kui see televiisorist tuleb, selline tunne, nagu üritaks keegi mind väevõimuga Keskerakonda valima suunata. Vastikud sellised.

See on nüüd küll üks neist vähestest asjadest, mille kohta ma võin kindlalt öelda: NEVER EVER!!!


Lõbusamatest nootidest üks pühapäevaõhtune toitumissoovitus
(pühendusega shokohoolikust lapsepõlvesõbrannale Verontsule ja mulle Hot Ciok`i sebinud Thinaale):

1) Kallake omale tassitäis Farmi piima =) Piim un lastele ia =)
2) Soojendage see mikros või potis mõnusalt soojale ent joodavale temperatuurile
3) Segage sooja piima sisse Segafredo Hot Ciok`i kakaopulbrit (viietärnikas, saadaval näiteks SuperNettos)
4) Võtke Veski-Mati shokolaadi-maasika müslit ja raputage valmistatud kakao sisse üks paras ports.

No ON ju hea??!! =D

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma arvan, et Sul on päris palju mõttekaaslasi :) Eks need kesikute reklaamid ole alati äärmiselt demagoogilided olnud, aga sel aastal toimuv ületab kõik piirid. Mõni hulkade psühholoogias rohkem kodus olev inimene võiks neid reklaame analüüsida küll.

Olev ütles ...

K-erakond on ju huumorisõbrad, vastavlt tuleb neisse ka humoorikalt suhtuda... on tervisele kasulikum

Carry ütles ...

Ma just mõtisklesin selle demagoogia-värgi üle - et kas seda kuidagi reklaamides keelustada ei saaks. Tegemist ju lihtsalt inimeste lollitamisega.

Keskmiselt kaksteist minutit pärast seda, kui olin käega löönud ja üritanud end positiivsemale lainele häälestada, sõnastas Ärapanija väga edukalt selle, mis mul (ja ilmselt paljudel teistelgi) meeles oli mõlkunud: Keskerakonna reklaamid on lollidele! Lollidele, kes mõtlevadki täpselt nii kaugele, kui teleriekraanilt näevad.

Aga ise üritavad jätta muljet, et kaitsevad "lihtsat inimest".