reede, veebruar 16, 2007

Ah jaa, ja ma kardan seda ka, kui rasv panni pealt pritsib. Sest ükskord ma sain rämedalt haiget nii. See on üks põhjus, miks mulle meeldivad kokkavad mehed. Isegi risotto retsepti muutsin selliselt ümber, et nüüd on tegemist keedetud värgiga, mitte praetud. Tuleb tunnistada, et maitseb sigapalju paremini, kui ükskõik millises söömisinstitutsioonis saadaolevad praetud risottod ja on tervislikum kah.

Potid mulle, pannid sulle. Harmooniline kooselu.

1 kommentaar:

Elver ütles ...

Mulle on üks rasvalärakas pannilt kord näpu pääle lennanud nõnda, et seal paar nädalat järjest suur vill ilutses.

Aga tegelikult polnd niiväga hull midagi. Vähemalt head pelmeenid tulid lõpuks.

Palju hullem oli juhtum kus mul õnnestus kaks nädalat järjest laupäeva õhtul sama pöial samast kohast põlema panna.