esmaspäev, veebruar 11, 2013

Maailma parim. Film siis seekord.


Vaatasime muuvinaiti raames üht filmi, mille kohta mina olin internetiavarustest vaid ülivõrdes kommentaare märganud ja mis mu eksi eriti huvitas põhjusel, et väga paljud tema tuttavad, kaasa arvatud nii tema ema kui ka tema parim sõber, kes ometigi on niivõrd erinevad isiksused, on sellest vaimustuses.

Ma ausaltöeldes ei oodanud eriti midagi peale selle, et oleks lihtsalt enam-vähem film. Tundub, et kui oled 30 ja parajalt filme vaadanud, siis no mida uut sealt ikka enam tulla võib eksole...

Kuid tõesti-tõesti. Ma ei ütle rohkem midagi, kui et universaalseimalt perfektse filmi staatusele kandideerimises kõnealusele linateosele ilmselt vastast ei leidu.


Ja seda ütlen ka, et kui downloadimisega vahele jääte, siis it was well worth it!


Kommentaare ei ole: