teisipäev, oktoober 18, 2005

Mida kuradit nagu?! Ma sõidan parasjagu ringi, naudin oma aega, eksole, kui korraga saabub minu telefoni sisse järgmine sõnum: "Vaatasin seda "Krimi". Too tyyp seal, P.Võsa wannabe, eriti haledalt lipitseb seaduse ees. Yritab mõttetuid olukordi üles keerata. Esmapilg tundus tyyp täitsa ok". Ahahh. Väga põnev. Äärmiselt huvitav, ma ütleks. Mina vaatasin paar tundi tagasi nõmedat Briti talk-showd, mille saatejuht oli piisavalt rumal ja ühekülgne, aga ma ei hakka kõikidele oma tuttavatele selle kohta ärritatud sõnumeid saatma.

Aaa, meelde tuli, Krimi reporter on mu ema uue lapse isa. Jaa-jaa-jaa. Ja sina tahtsid arvatavasti mind sellise informatsiooniga kuidagi kõigutada, kuna me oleme "peaaegu nagu sugulased", kas pole nii? Tead, mida ma arvan? Ma arvan üsna mitut asja.
Kõigepealt: ma ei nimetaks kedagi kellegi teise wannabe-ks lihtsalt sellepärast, et ta juhib sarnast saadet. Teiseks: kõik inimesed on erinevad ja sellest tulenevalt teevad ka sarnaseid asju erinevalt. Nii et isegi, kui oleks tegemist P. Võsa mantlipärijaga, millele sa obviously vihjad, siis oleks tal ikkagi õigus ajada oma liini, sest see poleks ju enam P.Võsa show, kas pole? Oleks hoopis R.Toomingu show. Niipalju show kohta.
Edasi ---
Kolmandaks: Olla 24 aastat vana ja käituda sellisel lapsikul moel, üritades minu tähelepanu saada millegi suhteliselt kõrvalise ja minu seisukohast ebaolulise kaudu, on kuidagi nagu nõme natuke, kas sa ei leia? Milleks kulutada oma näppe? Tahad minuga rääkida - helista, kutsu kakaod jooma ja siis räägime. Ja palun mitte Krimi või Malaisia või Baar 2-e teemadel. Tahaks ometi kord näha sinus meesterahvast, kellele lähevad korda tõelised probleemid siin maailmas, nagu näiteks tuhanded lapsed, kes Aafrikas iga päev nälja kätte surevad või vastutustundetult käituvad suurriigid, kes oma poliitilist mõjuvõimu ära kasutades võtavad omale õiguse emake Maa viimseni ära kurnata. Mitte Krimi ja selle saatejuht.
Sa lõpetasid sel suvel psühholoogia eriala, kas pole? Mine siis ja tee ennast kellelegi kuidagi kasulikuks. AITA inimesi maailmas, mitte ära tüüta ühte neist oma tobedate sms-idega.

And just for the record - I don't hate u. Ühel ilusal päeval kohtume me loodetavasti mõnes kaunis pargis ja sina jutustad mulle autismi põdevast lapsest, kelle maailma paremaks muutmisega sa tegeled. Ja mina tulen pärast koju ja võtan käesoleva blogi maha. Seniks aga - ära oma silmi liigse telekavaatamisega riku!

Kommentaare ei ole: